marți, 15 decembrie 2009

Chec din albusuri

Ieri am ramas cu niste albusuri; oare ce sa fac cu ele? Cum tocmai vizitam diverse bloguri nu m-am mai gandit la nicio reteta, am tras doar cu ochiul la Micki si am trecut repejor la treaba. Iata si rezultatul:



Am folosit un pahar cu albusuri, un pahar cu zahar, un pahar cu faina, 1/2 pahar cu ulei, esenta de vanilie, ciocolata taiata si rahat.

Mai intai am batut spuma albusurile cu un praf de sare, bine, bine, pana am obtinut o bezea lucioasa; apoi am adaugat zaharul cate putin, si am mixat in continuare, pana s-a incorporat bine de tot zaharul.



Am adaugat esenta de vanilie si uleiul, tot asa, cate putin.



Am adaugat si faina, de data asta renuntand la mixer si am amestecat usor cu lingura de lemn.



Am pus apoi rahatul si ciocolata.



Aluatul astfel obtinut l-am turnat intr-o tava tapetata cu hartie de copt; am dat tava la cuptor (190 grade) cam 50 de minute.



Nu am mai facut salsa mou ca sa acopar checul, asa cum prevede reteta lui Micki, doar am mai facut cateva fotografii si l-am si savurat.





3 comentarii: