sâmbătă, 20 februarie 2010

Budincă de legume, cu piept de pui

Tot umbland si aranjand fotografiile facute de-a lungul timpului am dat peste cateva facute pe vremea cand incepusem diversificarea fetitei, cea mijlocie. Deci facute cam acum doi ani. Si m-am gandit sa le trec si aici, pe blog, cine stie, poate or fi de folos cuiva.
Reteta de azi am aflat-o de la o mamica ce frecventa candva desprecopii.com. Mi-a placut cum a descris-o, si am incercat-o si eu; ce sa zic, e buna nu doar pentru bebelusi :D
Cand poate fi ea data copiilor? Daca ati introdus in alimentatia lui bebe carnea de pui si a fost acceptata fara probleme, incercati-o. Daca bebelusul are deja cativa dintisori si ati inceput sa-i oferiti mancarea bucati e si mai bine. Dupa varsta de un an folositi oul intreg; pana atunci doar galbenus.
Eu am pregatit-o pentru fetita mea undeva in jurul varstei de 10 luni.



Am folosit 1/2 piept de pui, 1 morcov, 2 cartofi, 1/2 ardei gras, 1-2 felii de telina, cateva buchetele de broccoli (ideea e ca puteti folosi orice amestec de legume doriti, din cele pe care le-ati dat copilului; eu va scriu cum am procedat atunci).
Carnea si legumele le-am fiert, in vase separate, pe jumatate; apoi le-am taiat cubulete, eu la 10 luni deja nu mai pasam mancarea, cel mult o striveam cu furculita.
Intr-o forma unsa cu unt (sau un vas Jena mic) am pus carnea si legumele astfel pregatite; deasupra am turnat un galbenus de ou, batut cu o lingura de iaurt (sau smantana mai slaba). Vasul l-am introdus in cuptor pentru o jumatate de ora.
Daca doriti puteti pune si niste cascaval ras deasupra budincii.

Va mai ofer cateva instantanee...







P.S. Daca va tenteaza s-o consumati si voi, mamicile, dublati, triplati (etc.) cantitatile :P

Un comentariu: