marți, 20 iulie 2010

Scriu pentru un mar

Mar? Ce mar? Cum ce mar...
Asta :)
Buun, am clarificat treaba cu marul.
Ce-mi veni sa scriu pentru un mar? M-am gandit sa particip la un concurs. Nu am cine stie ce asteptari, dar profit de ocazie si imi pun nitel mintea la treaba, doar trebuie sa prezint un post original, coerent... Caldura mare, dar neuronii inca lucreaza :)

De ceva timp scriu pe acest blog despre ispravile mele din bucatarie. Oare ce m-ar ajuta foarte mult in aceasta activitate? Prima data mi-a venit in gand camera foto, a noastra e cam batrana, candva o vom schimba, si-a cam facut treaba. Totusi, daca stau sa analizez mai atent problema iese in evidenta necesitatea unui laptop.
Credeati ca doar Africa are vuvuzele? Ei bine, am si eu. Doua. Una de patru, alta de doi ani, mezinele familiei (fata mea cea mare e domnisoara, nu se incadreaza in categorie). Oricand pot face concurenta deja vestitelor instrumente de "tortura fonica" :) daca ma pot exprima asa. Ori, pentru ca eu sa pot scrie linistita despre cum mi-a iesit tocana sau cum am uitat placintele in cuptor am nevoie de liniste... Deci, laptopul mi-ar asigura o oarecare independenta, m-as putea refugia, sa zicem, in podul casei, sau in orice alt loc mai retras. Sau, cum fetelor le place sa stea mult pe afara, le-as putea supraveghea, cu laptopul in brate, de la mica distanta. In concluzie, m-ar ajuta mult un asemenea obiect. Am si gasit ceva interesant, pe site-ul celor de la PcFun; din multitudinea de modele de notebook-uri/laptop-uri mi-a atras atentia, dupa studierea datelor tehnice, un Asus. L-am vazut, mi-a placut, nu-mi ramane de facut decat sa-l trec pe lista mea de "to do".
Pana una-alta, va invit sa vizitati si voi magazinul online PcFun; detalii despre concurs aici.

P.S. Tineti-mi pumnii ;)

Un comentariu: