vineri, 27 august 2010

Prăjitură cu prune si struguri

Am o multime de premii adunate, plus o leapsa; voi edita postarea dedicata lor cat de repede voi putea... Multumesc fetelor care s-au gandit la mine :)

Ok, iata si prajitura de care vorbeam. Initial aveam altceva in minte, dar, fiind presata de timp (cum patesc des in ultima vreme), am apelat iar la reteta care nu m-a dezamagit niciodata. Si am ales sa folosesc aceste fructe de toamna, extrem de parfumate, prunele si strugurii.



Am folosit 3 oua, 250 g zahar, 1 cana (circa 200 ml) lapte, 1 cana ulei, 1 plic si jumatate praf de copt, 500 g faina, 2 linguri mac, prune si struguri (puneti fructe in ce cantitate doriti), un praf de sare, vanilie.

Am mixat ouale cu zaharul, sarea si vanilia, pana s-au albit si si-au marit volumul. Am adaugat laptele, apoi uleiul, macul si a urma am incorporat faina cernuta cu praful de copt.
Am turnat compozitia in tava, am repartizat pe toata suprafata ei fructele, spalate, scurse, pudrate cu faina (prunele le-am feliat) si am copt prajitura, la 180 de arde, circa 35 de minute. Testul scobitorii e sigur :)
Am pudrat-o cu zahar pudra. Si gata, scurt si la obiect :)

6 comentarii:

  1. Super faina si apetisanta.
    Sa ai weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. mama ,ce prajiturica fructoasa si mai are si mac,nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru vizita, fetelor!
    @ Alison, da, am pus si niste mac, am vrut sa fac altceva initial, nu s-a mai potrivit cu timpul meu. A fost bine si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wawwwww cu macccc,,,preferatul meu,ende o tii sa vin sa ti-o fur,Arata tare fain.PUPICI SI O SEARA FRUMOASA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmmm...ce frumoasa si apetisanta!

    RăspundețiȘtergere