luni, 3 ianuarie 2011

Ouă umplute



Mie una imi plac foarte mult ouale umplute. Cu maioneza/fara maioneza, cu diverse umpluturi... Asa ca am pregatit si pentru masa de revelion o portie. De regula folosesc doua umpluturi, una cu pate de ficat, alta pe baza de peste.



Am folosit 11 oua, 1 cutie de pate de ficat, 1 conserva de peste, unt, zeama de lamaie, mustar, maioneza.
Pentru umplutura cu pate am mixat galbenusurile a 5 oua cu pateul de ficat, 2 lingurite de mustar si cca 50 g unt moale.
La conserva de peste (scurs) am adaugat galbenusurile a 6 oua, 1 lingura de maioneza, zeama de lamaie, putin piper macinat si 1 lingura de unt. Am mixat bine.

Am umplut ouale folosind seringa pentru ornat si le-am ornat cu putina maioneza.
Si gata :)



4 comentarii:

  1. Daca doriti sa aveti mai multi vizitatori pe site, va propunem un parteneriat cu site-ul www.edelicios.ro (motor de cautare pentru retete). Va rugam sa ne contactati pe formularul de pe site.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani! si mie imi plac tare mult ouale umplute, iar reteta ta suna delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Zazuza, multumesc pentru vizita si aprecieri!
    @ Floo, multumesc pentru invitatie, ma mobilizez ;)

    RăspundețiȘtergere