duminică, 6 ianuarie 2013

BLOGUL ANULUI 2012 - BLOG OF THE YEAR 2012

Zilele acestea am primit o nominalizare de la Mihaela, o nominalizare la Blogul anului 2012. Multumesc, Mihaela! Edit! Am mai primit o nominalizare, de la Alina. Ii multumesc frumos! Probabil ca trebuie sa extind si eu lista nominalizarilor. Va multumesc fetelor!
Pentru a intra in posesia premiului trebuie urmariti cativa pasi anume. 1. Selecteaza blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012. 2. Posteaza un articol in care nominalizezi blogurile respective (nu exista un numar minim sau maxim admis) si acorda-le premiul. 3. Include un link catre aceasta pagina: “Blog of the Year 2012″ Award, http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, mentionand regulile de fata in postul tau – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului! 4. Anunta autorul fiecarui blog caruia ii acorzi premiul si imparte regulile cu acestia. 5. Te poti alatura grupului Facebook creat pentru acest premiu, da like https://www.facebook.com/groups/BlogoftheYear/ pe pagina pe care o poti accesa aici (linkul de la punctul 5), putand astfel sa iti imparti blogul cu o audienta mai larga. 6. Adauga un link catre blogul persoanei care ti-a inmanat premiul si incarca banner-ul premiului pe blogul tau, continuand colectionarea stelelor (maximul este de 6).
Nominalizez si eu, la randul meu, urmatoarele bloguri: Simona`s World, Blogul lui Haplea, Cu Medi in bucatarie, Emily`s Cupcakes, Caietul cu retete, Piri Piri e canela, Blogul Adniei, Retete fel de fel.

6 comentarii: