duminică, 28 iulie 2013

Chec aperitiv cu mazăre

DSC07634

Scriu pe fuga reteta unui chec aperitiv delicios, special pentru provocarea lunii iulie "Dulce Romanie", gazduita de Ana. Pentru ca trebuia sa pregatesc ceva cu legume/fructe de sezon am ales acest chec cu mazare. Punctul de plecare a fost blogul Cristinei, dar am scos carnea din lista de ingrediente, pentru a respecta cerintele Anei.

Ingrediente: 170 g mazare (puteti pune si mai multa, chiar 300 g),

1 cana branza rasa, eu am folosit un amestec de branza proaspata de vaca si cas de oaie, razuit (cana devine etalon),

1 cana iaurt,

1/2 cana ulei,

2 cani faina, 1 plic de praf de copt, sare, piper,

3-4 oua, depinde cat de mari sunt.

Am folosit mazare din gradina noastra :), pe care am fiert-o, cateva clocote, in apa sarata. Am mixat bine ouale, am adaugat iaurtul, uleiul, branza si la urma faina cernuta impreuna cu praful de copt. Am potrivit gustul de sare si piper, am incorporat mazarea, bine scursa, racita.

Compozitia am turnat-o intr-o tava de chec, tapetata cu hartie de copt. Am introdus tava in cuptorul preincalzit, la 180 de grade si am lasat-o la copt cca 45 de minute (sau pana incepe sa se desprinda de marginea tavii). Pentru siguranta am facut si testul scobitorii.

DSC07638

Acum sa stiti ca imi pare rau, as fi putut adauga in compozitie niste marar...

DSC07640

7 comentarii:

  1. Iti multumesc mult! Arata absolut senzational, si faptul ca e facuta cu mazare proaspata, care este plina, plina de antioxidanti si substante anti-inflamatoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mazarea, tb sa-l fac si eu. Un praf de copt, e de fapt 1 plic de praf de copt sau cat iei cu doua degete?Merci! puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios chec! Am testat si eu ceva asemanator. Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte frumos! Sa va fie de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi fac des chec aperitiv, cu mazare n-am incercat pana acum . Te-astept si eu la provocarea lunii august, Xandrinne, cu un ingredient si o tema cu arome de vara,de vacanta. xox

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc tuturor!
    Liana, am editat reteta ;) Merci!

    RăspundețiȘtergere