sâmbătă, 22 februarie 2014

Biscuiţi cu gem de zmeură



Cu ceva timp in urma am dat de un blog care mi-a atras atentia: al Gabrielei. Mi-au placut mult fotografiile, am studiat si cateva retete si am incercat una.
E vorba despre niste biscuiti, nu mi-au iesit chiar ca ai ei, ca aspect, dar au fost foarte gustosi.
Si pentru ca vreau sa-i trimit un gand bun Gabrielei, particip cu aceasta postare la provocarea "Virtual Hug", gazduita in aceasta luna de Loredana.






Iata ingredientele pentru biscuiti:

225 g unt moale,
100 g zahar pudra,
250 g faina (eu am scapat putin mai multa),
vanilie,
gem de zmeura.



Mai intai am mixat untul cu vanilia si zaharul, pana amestecul a devenit pufos. Am incorporat faina cernuta si am mixat pentru incorporare; am format mici sfere de aluat (cam 3 cm diametru) pe care le-am aranjat in tava pe hartie de copt.

Am apasat cu degetul in mijlocul fiecarei sfere si in adancitura formata am pus gem, de zmeura in cazul meu.

Am copt in cuptorul preincalzit la 190 de grade, 15-20 minute, pana au inceput biscuitii sa se rumeneasca.



Au iesit foarte buni.

5 comentarii:

  1. yummmy, la cum arata, sigur sunt pufosi, deliciosi si apetisanti de savurosi, excelenti :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu gem de zmeura ? O nebunie !
    Te astept cu mare drag la Campania mea de sarbatoare :http://sidyskitchen.blogspot.ro/2014/03/campanie-de-sarbatoare.html
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere