duminică, 11 mai 2014

Mousse de fructe de pădure




Asa, si? Care-i treaba cu mousse-ul asta, ici pe blog? Pai este, pentru ca doream sa fac ceva anume, despre care o sa povestesc zilele urmatoare si aveam nevoie sa testez inainte, sa nu am surprize.
Pentru asta am dat o fuga la Laura si am scormonit nitel pe blogul ei. Dupa ce m-am luminat in ceea ce priveste reteta, am dat iama in congelator si am scos de acolo 200 g fructe de padure, adica zmeura, mure si afine. Adica astea...



Ok. Pe langa cele 200 g fructe mai avem nevoie de:
120 g zahar,
8 g gelatina,
350 ml frisca.

Mai intai punem gelatina la inmuiat, in apa rece, cat s-o acopere; incalzim fructele pe foc mic, impreuna cu zaharul,  si amestecam pana se topeste acesta din urma, iar fructele devin moi. NU fierbem!
Mixam fructele la robot si trecem piureul obtinut prin sita, pentru a elimina samburii. Punem piureul de fructe pe foc, 2-3 minute, pana se incalzeste foarte bine. NU fierbem! Adaugam gelatina hidratata, amestecam bine pentru incorporare si lasam la racit.



Mixam bine frisca si adaugam piureul de fructe, rece; amestecam cu o spatula, pentru incorporare.

Eu l-am intins peste piscoturi (am tapetat o forma cu piscoturi, am turnat mousse-ul, am nivelat).



Am dat la rece cateva ore. Delicios!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu