duminică, 19 octombrie 2014

Salată în straturi



Ceva ce mi-a placut mult... O salata tare gustoasa, si aspectuoasa :)

Ingrediente:
1,5 (1 bucata si jumatate) piept de pui,
2 sfecle,
2 oua,
250 g cascaval,
sare, piper,
maioneza, dupa gust. Eu am folosit maioneza Univer.



Pieptul de pui se fierbe in apa sarata (puteti sa-l fierbeti cu niste legume si va alegeti astfel cu o supica ;) ); carnea fiarta se taie bucatele. Sfecla se coace, se decojeste, se da pe razatoarea mare. Ouale se fierb si se dau pe razatoare. Se rade si cascavalul, pe razatoarea mica.
Daca doriti preparati o maioneza dintr-un galbenus crud si unul fiert. Eu am folosit-o pe cea de la Univer, o primisem, pot sa spun ca am fost multumita de aceasta varianta.
Se presara sare, piper, dupa gust, peste carne, oua...

Se aseaza salata in straturi, intr-un vas yena, astfel: sfecla, maioneza, pui, maioneza, oua, maioneza, cascaval, maioneza... si iar, sfecla, maioneza... Pana se termina ingredientele (deasupra sa fie maioneza).



Se decoreaza dupa preferinta, se tine putin la rece. Eu i-am pus un mot de cascaval ras.






Un comentariu:

  1. E grozava salata asta si e plina de vitamine.......
    A mai ramas ceva de gustat, pentru altii ?
    Te tzuc

    RăspundețiȘtergere