marți, 30 decembrie 2014

Frittata cu paste şi legume



By Vio, careia ii multumesc pentru reteta!
Mie mi-a placut foarte mult, am pregatit-o si in tava, dupa care am taiat-o patrate, dar am copt-o si in forme individuale; am facut-o si cu ciuperci si fara, si cu paste si fara... Foarte buna mi s-a parut.



Ingrediente: 4 oua,
50 g paste (eu am folosit fusilli),
1/2 praz (nu am avut, am pus 1/2 ceapa),
50 g ciuperci (am avut ciuperci conservate, de la SunFood, dar am folosit si ciuperci proaspete, cu alta ocazie),
2 ardei,
100 g cascaval,
50 ml lapte,
sare, piper.



Scurgem ciupercile din conserva si le trecem printr-un jet de apa rece (sau taiem felii ciupercile proaspete); taiem ardeiul, cubulete. Taiem prazul rondele (in cazul meu, ceapa, am tocat-o bucati ceva mai maricele). Radem cascavalul, pe razatoarea cu ochiuri mici. Fierbem pastele, in apa sarata, conform indicatiilor de pe ambalaj si le scurgem.

Batem ouale, cu sarea, piperul, si cu laptele.

Amestecam ouale batute cu restul ingredientelor si turnam amestecul intr-o tava unsa cu unt (vas termoizolant, forme individuale, etc).

Coacem pana se rumeneste deasupra (cca 30 de minute).



E buna si calda, dar si rece.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu